2014. október 7., kedd

Magusics Vica - HART Wedding dizájnere és tulajdonosa

1. Milyen foglalkozás(oka)t fogsz tartani a Kézügyesek Galérián?
Workshopot tartok menyasszonyoknak, az esküvői miliő szerelmeseinek és azoknak akik igényes és minőségi rendezvényeket szeretnének szervezni és dekorálni maguk és szeretteik számára vagy csak szeretik ezt a világot és jól érzik magukat benne.

2. Mi a civil foglalkozásod?
Vállalkozásom van, amelyben a cégvezetés mellett marketinggel foglalkozom elsősorban. Magyar designerek termékeit értékesítjük külföldre. Másodsorban pedig esküvők enteriőr stylistjával.

3. Mi a célod, mit szeretnél elérni a foglalkozásaidon?
Mielőtt saját vállalkozást indítottam volna el, marketing menedzserként és rendezvényszervezőként dolgoztam. Mindezt a tudást és tapasztalatot szeretném átadni segítve a nagy nap lekoordinálását. De a hangsúly elsősorban az ötletes és igen izgalmas dekorációs elemeken van. A workshop kiegészül olyan fontos dolgokkal is, mint a stílusok, a színek alkalmazása. Az illemszabályok, a szokások és hagyományok mellett a nagy nap segítőivel is megismerkedhetnek a résztvevők. Pl..: fotósokkal, ruha-ékszer-fejdísz tervezőkkel, virágossal vagy a meghívók-ültető-menükártyák tervezőjével.
                                                                                       
5. Kiknek ajánlod a foglalkozásaidat?
Elsősorban menyasszonyoknak. Illetve azok számára ajánlom még, akik szeretnének színvonalas és stílusos partykat leszervezni - akár családtagjaik vagy barátaik részére-, legyen az egy babaváró, egy lánybúcsú vagy akár egy születésnap.
                                                                                                                
6. Vezetsz blogot is?
A blogírást általában a téli időszakra hagyom, mert akkor van egy picit nyugisabb időszak a munkámban. Ilyenkor igyekszem olyan bejegyzéseket írni, amivel egyszerűen segíthetek egy ötletes dekor vagy szervezést illetően.

7. Mi volt az eddigi legnagyobb sikered ezen a területen?
A siker számomra azt jelenti, hogy elérek egy kitűzött célt. Legyen ez bármilyen cél. Az eddigi legnagyobb sikerem az volt, hogy - eddig csak a barátaimnak segítettem mindig egy-egy dekor vagy szervezést illetően- , belevágtam és elkezdtem a cégem fő profilja mellett hivatásszerűen stylistkodni. Egy olyan területet választottam ki, amelyre először mindenki ferde szemmel nézett. :D Vagy azt mondta a kutyának nem fog kelleni.
Eredeti antik bútorokat, csillárokat, értékes porcelánokat vagy akár ezüst étkészletet használok fel egy dekor során. Úgy tudom, hogy használnak régiségeket, vintage kiegészítőket más dekorosok de csak antik vagy fogalmazhatnám pontosabban minőségi, exkluzív antik darabokkal nem igazán dolgozik itthon senki. De nem csak a kiegészítőkben gondolkodom másképp. A megrendelőim számára hangulatokat, témákat dolgozok ki és illesztem bele egy stílusba.
Egy pár hete egy olyan esküvőt dekoráltam, amelynek témája Párizs és a párizsi szecesszió volt. Párizsban egy hangulatos kis étteremben kérték meg a menyasszony kezét. Így ennek hangulatában választottuk ki a magyarországi helyszínt, hogy az egy montmart-i étteremre hasonlítson. Ehhez illeszkedett a dekor is, a húszas évek párizsi hangulata, természetesen korhű kiegészítőkkel.
Különféle csomagokat állítottam össze, amiket variálhatnak a megrendelők, de aki ügyesnek érzi magát, a dekor eszközeimet is kibérelheti.
Mertem és bejött. Nagyon szeretik a megrendelőim, mert átérződik az, amiért csinálom, az érték és a megőrzés. Az elegancia és a minőség. És az egyediség. Mert mint minden régi tárgynak története van. Amely emléket idéz. Ez pedig fontos az embereknek.

8. Mi volt az eddigi legnagyobb élményű felkérés?
Amerikába készülök, mert kaptam egy igazán kedves felkérést, aminek nem mondhattam nemet. A porcelánjaim (1910-es Zsolnay) fogták meg a menyasszonyt, így utaznak velem ők is. :)
A napokban pedig Frankfurtból érkezett megkeresés. Minden külföldi megkeresés számomra nagy élmény. Szeretek megismerni más kultúrát, más embereket. Nagyon inspirál.

9. Milyen fórumokon képzed tovább magad?
Hamarosan megjelenik (karácsonyra) saját kiadású esküvői és alkalmi dekorokhoz kapcsolódó könyvem hazai kézművesekkel és érdekességekkel. Ezt igazából sok minden követi, online magazin, videók stb. Természetesen nem csak magyar nyelven.

10. Hobbi vagy vállalkozás?
Én elmondhatom, hogy a hobbimból élek. Életem legjobb döntése volt kiszállni a mókuskerékből és a saját utamra lépni.

11. Mik a terveid a jövőre nézve?

Nagyon egyszerű, nem túlélni, hanem élni szeretném az életem. Megélni minden pillanatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése