2014. október 13., hétfő

Fazekas Melinda - az SZTE Karrier Iroda irodavezetője

1. Milyen foglalkozásokat fogsz tartani a Kézügyesek Galérián?
Pályatervezési és álláskeresési workshopot, tanácsadást

2. Mi a civil foglalkozásod?
Az SZTE Karrier Iroda szakmai vezetője, tanácsadója vagyok.

3. Hogy találtál rá a karrier tanácsadásra?
Pesten a Ford HR osztályán dolgoztam, itt ízelítőt kaptam a HR oldal elvárásaiból, kiválasztási szempontjaiból, majd - mivel nagyon sok minden kötött Szegedhez- a projektmunkát követően visszatértem és az SZTE Karrier Irodánál helyezkedtem el. Itt kezdtem el a tanácsadást és viszem azóta is nagy lelkesedéssel.

4. Mi a célod, mit szeretnél elérni a foglalkozásaidon?
Hogy a hozzánk fordulók tudatosabbá váljanak az álláskeresésben, meg tudják határozni a lehetséges, személyiségükhöz illeszkedő szakmai irányokat, elsajátítsák azokat a készségeket, mely képessé teszi őket eredményes pályázat elkészítésére, a kiválasztási folyamatban való sikeres részvételre.

5. Kiknek ajánlod a foglalkozásaidat?
A munka világába visszatérő anyukáknak, a pályamódosításban gondolkodóknak, azoknak, akik szeretnének munkahelyet váltani vagy elakadtak az álláskeresés folyamatában.

6. Vezetsz blogot is? Ha igen, miről (csak fotók vagy megosztasz kulisszatitkokat is?)
Nem sajnos, idő híján.

7. Mi volt az eddigi legnagyobb sikered ezen a területen?
Amikor egy vezetőt sikerült végigkísérnem a váltás folyamatán, de igazából minden olyan tanácsadási folyamatot sikernek könyvelek el, amikor a hozzám forduló megkap egy neki tetsző munkakört, ami pályakezdőnél, főleg speciális területen legalább akkora öröm!

8. Mi volt az eddigi legnagyobb élményű felkérés?
Egy újszentiváni tréning felkérés, ami meghozta a lelkesedést további tréningek vállalásához, illetve assessment centereken a megfigyelői szerep, mert minden alkalom élmény és más tanulságokat hoz.

9. Milyen fórumokon képzed tovább magad?
Szakmai tréningek egy pesti civil szervezet szervezésében, szakmai oldalak böngészése, most kezdtem egy mentálhigiénés és szervezetfejlesztői továbbképzést

10. Hobbi vagy vállalkozás?
Olyan időtöltés, amire bármikor szívesen vállalkozom!:)

11. Mik a terveid a jövőre nézve?

A tanácsadást szeretném minél inkább mélyíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése