2014. november 7., péntek

Búcsú a Kézügyesektől

Kedves blogkövetők, vevők, barátok, ismerősök!
Sajnos rossz hírt hozok, bár nekem most már nehéz az egészről negatív hangnemben írnom, mert megkönnyebbülés, hogy a döntés megszületett, és az irány (újból) megvan.
Történt az úgy, hogy majdnem napra pontosan egy éve indítottam útnak ezt a blogot, azzal az elképzeléssel, hogy az emberek többet, többen vásárolnak majd honi kézművesektől, ha megismerik őket, belátnak egy picit a kulisszák mögé... Túl sok energiát a bejegyzések angolra fordításán kívül nem fektettem a dologba, de szépen lassan beszippantott ez a világ, napi több órát töltöttem fotók nézegetésével, megosztásával, így úgy döntöttem, bevállalom, megcsinálom. Szegednek is jár egy olyan bolt, ahol a vásárlók KIZÁRÓLAG magyar termékekkel találkozhat. Félreértés ne essék, ez nem amolyan patrióta indíttatású kezdeményezés, csupán magamból indultam ki - én akkorra már évek óta magyar kézművesek portékáit ajándékoztam karácsonyra, névnapra, szülinapra, sőt, esküvőre is!
A vállalkozás másik pillére a programok lettek volna, ám ők nem valósultak meg, így a kétszintes üzlethelyiség bérlése értelmét veszítette, majd további pro-kontrák elemezgetése is oda vezetett, hogy ezt így, ebben a formában nem lehet tovább csinálni, mert semmilyen (sem anyagi, sem szellemi) szinten nem hoz töredékben sem annyit, amennyit elvisz.

Az okok és miértek megfejtésén is túl vagyok, tudom, hol hibáztam, tudom, mit kellett volna máshogy csinálni, de ahhoz, hogy újra nekiálljak a fentiek javításával egyrészt én túl kevés vagyok, másrészt nem érzek már motivációt (ehhez személyes, családi okok is hozzájárultak).

Ezért arra kérek minden kedves volt, jelenlegi és potenciális vevőt, segítsetek a készletet karácsonyig kisöpörni, mutassuk meg az alkotóknak, hogy igenis szükség van rájuk "vidéken" is, ajándékozzatok különlegeset, egyedit kedveseiteknek!
(A készlet mindettől függetlenül folyamatosan bővül, a héten már érkeznek a karácsonyi finomságok is, gyertek, nézzétek meg!)

És hogy lássátok, hogy a probléma sajnos nem egyedi, íme 4 írás (mind nagyon friss), amely a jelenlegi kézműves piacon tapasztalt problémákat, akadályokat ismerteti. Mind a négy hozzám közel álló vélemény, illetve általam hitelesnek és profinak minősített alkotóktól származik, ezért mutatom meg nektek is. Magánvéleményem természetesen nekem is van, és szívesen megosztom bárkivel, aki rá kíváncsi, csak a nagy plánumot nem akarnám vele untatni:)

http://kecsolaura.blogspot.hu/2014/03/meska-meska.html
http://vintagebazaar.cafeblog.hu/2014/10/22/nem-megy-nem-tudom-akarni-mar/
http://materraceramics.blogspot.hu/2014/11/szamvetes-szuletesrol.html
http://akicsihaz.hu/2014/11/hello-pin-magazin-viszlat-pin-magazin.html

A Kézügyesek bolt tehát január elsejével ebben a formában, ezen a helyen (Szentháromság 27.) megszűnik, de az adventi időszakban még nagy szeretettel várok mindenkit!

~

Ehhez a hajnali bejegyzéshez tartozik egy kiegészítő is, nevezetesen egy köszönetáradat, szeretném ugyanis megköszönni mindazoknak, akiktől sokat kaptam, és sokat segítettek:


Dalocsa Ági (GlooGloo), Móró Barbi és Szombatiné Prohászka Emese (Bogyó Babái) – mivel sajnos más városban laknak, csak emailben, fb-n tudjuk tartani a kapcsolatot, de ez őket nem tartott vissza attól, hogy minden dilemmánál, kérdésnél segítsenek és biztassanak. Köszönöm!

Vörösné Miklós Mariann (Reeed) – önzetlen és tiszta szívű ember, akinek problémamegoldási  és segítőkészsége irigylésre méltó! Köszönöm Neked is és Tamásnak is!

Dömösi Emese (LaLoba), Rákóczi Nóra (Calivita, Életmód klub programvezető), Babarczi Katica (TEP) – mind a három ember a maga ötleteivel, tanácsaival, tapasztalataival és kreativitásával nagyon sokat segített a legnehezebb időkben, illetve egészen váratlan pillanatokban. Nagyon bízom benne és szurkolok Nektek, hogy sikerüljön elérnetek mindazt, amit szeretnétek és amit kitűztetek magatok elé, mert megérdemlitek és mert mások is megérdemlik, hogy tanuljanak tőletek!

Szőke Virág (divja szparsa tetováló szalon) – mivel már több éve saját vállalkozásuk van, sokat segített átlátni annak nehézségeit, bukkanóit. Emellett több "díszletet" is tőlük kaptunk, amiért örök hála üldözzön! Köszönöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése